dijous, 7 de novembre del 2019

INTRO de la Ràdio al Campeny

Amb l'alumnat de 4t estem treballant la música i els mitjans de comunicació. Una de les activitats ha estat fer una intro de ràdio per utilitzar-la con a INTRO de la Ràdio de l'Institut.
No tothom a lliurat la feina, però els que sí ho han fet els hi he publicat en una plataforma perquè pogueu escollir entre tots una.

Escollir una  de les intros,deixant el vostre vot a l'apartat de COMENTARIS....Heu d'entrar amb el correu de l'institut  i posar el vostra nom. No s'acceptarà cap  comentari ANÒNIM!!!



19 comentaris:

  1. Hola, yo voto per la primera,la de l'Ana i l'Alex.
    Román

    ResponElimina
  2. Jo he escollit l'Audio de l'Eudald perque pronuncia molt bé i també es pot veure que s'ha esforçat per fer-ho.
    Felicitats!!

    ResponElimina
  3. Entre totes les intros la que m'ha semblat més professional i original ha sigut la de l'Àlex i Ana

    ResponElimina
  4. Aparte de la mia, la introducción que mas bonita me parece es la del Albert y el Raúl, por esto mi boto va hacia su introducción.

    ResponElimina
  5. El grup de la Jana i la Laia votem la intro de l'Ana i l'Alex

    ResponElimina
  6. jo voto a la intro de l'Ana i L'Alex

    ResponElimina
  7. jo voto a la intro de l'Ana i L'Alex

    ResponElimina
  8. La millor intro per mi és la de l'Ana i l'Àlex

    ResponElimina
  9. Raúl García Fernández22 de novembre del 2019, a les 3:02

    La millor per mí és la de l'Ana i l'Àlex

    ResponElimina
  10. jo voto al de balamin, omar, emran a semblat que esta molt ben fet. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    ResponElimina
  11. Voto el del Moha i el del Ikram m'ha semblat molt original

    ResponElimina
  12. yo voto por la de Alex y ana.

    ResponElimina
  13. En general m'han agradat més d'una, pero la que m'ha agradat el grup de l'Alex i la Anna

    ResponElimina
  14. M'agraden moltes pero em quedo amb la de la Jana Lara i la Laia Torrent ja que és molt original.

    ResponElimina
  15. Yo voto el de L'Ana i l'Alex

    ResponElimina