diumenge, 3 de maig del 2020

FEINA PER A 1R ESO del 4 al 18 de maig

ACTIVITAT 1.
Del boc de l'Adrina he trobat aquest joc de memòria musical. No cal que m'envieu res, només jugueu per saber com esteu del reconeixament auditiu . Preoveu amb 6, 12, 18 i 24 caselles. Feu de menys  a més dificultat.

https://scratch.mit.edu/projects/391225369/

ACTIVITAT 2
L'orquestra és l'agrupació més gran d'instrument que hi ha en la música on apareixen els instruments classificats per famílies. Com ja hem vist una miqueta els instruments i les seves classificacions per famílies; Aeròfons, Cordòfons, Membranòfons, Idiòfons i Electròfons ara veurem com funciona una orquestra amb aquest vídeo del youtuber Jaime Altozano. Mentre veus el vídeo ves prenent nota de la col·locació dels intruments, la figura del director, etc. Ho escriu en un document i m'ho envies al email. RECORDA d'escriure l'assumpte.



ACTIVITAT 3
 Repassem els instruments amb aquest joc. Envia'm la captura de pantalla del resultat.


https://www.classtools.net/vortex/6-zwPJP





ACTIVITAT4
 
Com ja heu fet una miqueta  el tema dels instruments i de les famílies instrumentals feu aquesta ruleta de l'eina Educaplay realitzada per la Mª Jesús Camino. Una vegada fet, m'envieu una captura de pantalla o foto al meu email. RECORDEU d'escriure l'assumpte, per exemple JOC RULETA!!!!!


ACTIVITAT 5 Mireu amb atenció el vídeo i contesteu a les preguntes que us demano en el Popplet. Heu d'escriure les vostres respostes en un document Word o amb una foto d'un full escrit, m'ho enviareu al meu email de l'Institut. Aquesta activitat s'ha de fer amb Firefox perquè té flash....Heu de permetre aplicació d'adobe flash player.

Sinó s'obre l'eina us deixo el vídeo i les preguntes que heu de contestar sota d'aquesta imatge.



1. Mira atentament el vídeo.
2. Escriu el nom dels instruments i la família a la qual pertanyen.
3. Quin tipus de música escolten les vaques?
4. Investiga sobre el títol de la cançó que sona.
5. Escriu la teva opinió, què t'ha semblat ?





ACTIVITAT 6
Per acabar feu aquest Kahoot dels instruments musicals i com totes les activitats m'emvieu el resultat per captura pantalla o foto.

 1 ESO



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada